Політика повернення товарів
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути використаний). Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживача.
Щоб мати змогу обміняти або повернути товар, будь ласка, переконайтесь у наступному:
• товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю)
• товар повністю укомплектований і не порушено цілісність фірмової упаковки, повністю збережено всі ярлики, захисні плівки, збережено заводське маркування (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю)
Як можна зробити обмін чи повернення товару
Обмінювати або повернути товар можна заповнивши форму повернення товару. У формі просимо Вас детально вказати, який саме дефект містить товар, що повертається. Якщо у вас немає особистого кабінету, на прохання клієнта заявка на повернення створюється менеджером у телефонному режимі.
Після заповнення форми, вам необхідно передзвонити в інтернет магазин для отримання адреси, за якою можна повернути товар, уточнення варіанта доставки товару, що повертається, та інших питань.
Гроші повертаються покупцю протягом 7 днів із моменту отримання нами товару.
Повернення коштів за товар на картку клієнта здійснюється після надання клієнтом даних для повернення. Якщо у вас картка на яку потрібно здійснити повернення не Приват-банку, а іншого банку менеджеру необхідно надати додаткові дані IBAN та ІПН.
Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, Ви можете придбати будь-які інші види продукції з асортименту, що є у нас, з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару.
Якщо куплений товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути Вами використаний, покупець оплачує послуги кур'єра для повернення або обміну товару.
Якщо товар неналежної якості (мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не є несправністю або дисфункцією товару), послуги з виїзду кур'єра до покупця із заміни або повернення товару безкоштовні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у разі обміну або повернення товару (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин не може бути використаний), всі транспортні витрати, пов'язані з обміном та поверненням, оплачуються покупцем.
Якщо товар неналежної якості (мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не є несправністю або дисфункцією товару), всі транспортні витрати бере на себе інтернет магазин.